Asystentka ds. Obsługi Klienta

Data publikacji: 7 kwi, 2025

Asystentka ds. Obsługi Klienta

Zakres obowiązków:

  • Wsparcie działu obsługi klienta w codziennych obowiązkach
  • Pilnowanie terminowości realizowanych dostaw
  • Wystawianie dokumentów magazynowych
  • Dbanie o prawidłowy przepływ informacji oraz obieg dokumentów

Wymagania:

  • Umiejętność organizacji pracy i wielozadaniowość
  • Znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office
  • Komunikatywność i zaangażowanie
  • Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Atrakcyjne wynagrodzenie od 5 700 zł brutto/mies
  • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia i rozwoju zawodowego
  • Przyjazną atmosferę w zespole i wsparcie merytoryczne
  • Elastyczne podejście do pracowników i partnerskie relacje w zespole
  • Pracę w firmie o niekorporacyjnym podejściu – cenimy samodzielność, inicjatywę i dobrą atmosferę

JobsLink - Agencja Pracy Warszawa

Poszukiwanie pracy jeszcze nigdy nie było tak proste i pasjonujące! Dołącz do JobsLink, aby odkryć świat możliwości i znaleźć pracę, która sprawi, że z radością będziesz wstawać każdego ranka.

Dodatkowe informacje:

Województwo:

Mazowieckie

Miasto:

Piaseczno

Stanowisko:

Asystentka ds. Obsługi Klienta

Wynagrodzenie:

5700

Może zainteresują Cię także…