Telefon

+48 698 899 223

E-mail

biuro@jobslink.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta (e-commerce) I 7000-10000 zł brutto/mies.

Data publikacji: 23 wrz, 2025

Specjalista ds. Obsługi Klienta (e-commerce) I 7000-10000 zł brutto/mies.

Zakres obowiązków:

  • Bieżąca obsługa klientów sklepu internetowego (mail, telefon, czat)
  • Rozwiązywanie problemów i sytuacji spornych w profesjonalny sposób
  • Współpraca z działami sprzedaży, logistyki i marketingu
  • Monitorowanie jakości obsługi oraz wdrażanie usprawnień
  • Udział w szkoleniach i podnoszenie kompetencji

Wymagania:

  • Doświadczenia w obsłudze klienta (preferowane e-commerce)
  • Umiejętność radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych
  • Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne i empatia
  • Skrupulatność, dokładność, umiejętność wychwytywania detali
  • Komunikatywność i profesjonalizm w kontaktach z klientem

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowa o pracę / zlecenie / B2B 
  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe + premie za wyniki
  • Dostęp do szkoleń rozwojowych  w strukturach firmy
  • Darmowy parking przy biurze, dogodny dojazd komunikacją miejską
  • Praca stacjonarna w biurze w przyjaznej atmosferze
  • Otwartą komunikacje, brak sztywnych korporacyjnych schematów
  • Integracje zespołowe i wsparcie mentoringowe dla nowych pracowników
  • Możliwość awansu i rozwoju ścieżki kariery w firmie
JobsLink - Agencja Pracy Warszawa

Poszukiwanie pracy jeszcze nigdy nie było tak proste i pasjonujące! Dołącz do JobsLink, aby odkryć świat możliwości i znaleźć pracę, która sprawi, że z radością będziesz wstawać każdego ranka.

Dodatkowe informacje:

Województwo:

Mazowieckie

Miasto:

Warszawa

Stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Wynagrodzenie:

10000

Może zainteresują Cię także…